Як розраховується рейтинг викладача?

Житомирський базовий фармацевтичний фаховий коледж Житомирської обласної ради

На цій сторінці ви можете ознайомитися з інформацією про те, як розраховується рейтинг викладача.

  • Рейтинг - це сума балів, які викладач отримує за різні види діяльності, що входять до індивідуального плану та за певні категорії досягнень.
  • Рейтинг - відображає здобутки педагога за поточний навчальний рік.
  • Атестаційний рейтинг - відображає здобутки викладача з моменту останньої атестації.
  • Рейтинг серед студентів - відображає рейтинг, який викладач отримав від своїх студентів через анкетування у «Віртуальній аудиторії».
  • Рейтинг серед студентів враховує вплив окремого студента на загальний рейтинг викладача.
  • Рейтинг серед студентів розраховується на основі кількості зірок, які викладач отримав від студентів.
  • Рейтинг серед студентів розраховується на основі кількості унікальних голосів та загальної кількості голосів.
  • Рейтинг серед студентів розраховується на основі формули: Рейтинг = (Загальна кількість зірок без впливу * 0.25) + (Загальна кількість зірок з впливом * 0.35) + (Кількість унікальних голосів * 0.2) + (Кількість голосів * 0.2).

Види діяльності індивідуального плану

  • 1. Видання монографії
    Бали: 300
  • 2. Участь у виданні колективної монографії
    Бали: 200
  • 3. Видання методичних рекомендацій для студентів
    Примітка: у співавторстві - 20 год
    Бали: 50
  • 4. Видання навчального посібника, робочого зошита
    Бали: 300
  • 5. Видання практикуму
    Примітка: у співавторстві - 200 год
    Бали: 300
  • 6. Видання підручника
    Примітка: у співавторстві - 200 год
    Бали: 300
  • 7. Видання методичних рекомендацій для викладачів
    Примітка: у співавторстві - 40 год
    Бали: 80
  • 8. Використання нових освітніх технологій для дистанційного навчання: LCloud, Moodle, Classroom, Google Meet, Zoom тощо.
    Бали: 2
  • 9. Підготовка відеоматеріалу для використання на навчальному занятті
    Бали: 10
  • 10. Підготовка навчально-програмного забезпечення для використання на різних технічних пристроях. Робота у системі Moodle: підготовка та публікація завдань для самостійної (індивідуальної) роботи студентів; підготовка публікація засобів діагностування та проведення контролю (тестування). Робота з іншими формами і засобами дистанційного навчання.
    Примітка: у співавторстві - 5 год
    Бали: 10
  • 11. Написання методичних рекомендацій з проходження практики
    Бали: 10
  • 12. Розробка наочного навчального матеріалу з усіх тем дисципліни: стенд, схеми, таблиці
    Примітка:
    Бали: 30
  • 13. Складання завдань до директорського контролю знаню
    Примітка: у співавторстві - 10 год
    Бали: 30
  • 14. Підготовка інструкцій до практичних (лабораторних ) занять (за новою, скорегованою програмою)
    Примітка: у співавторстві- 5 год
    Бали: 10
  • 15. Складання завдань для комп'ютерної тестової програми
    Примітка: у співавторстві- 10 год
    Бали: 30
  • 16. Створення матеріалів самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни
    Примітка: одноосібно- 10 год
    Бали: 10
  • 17. Підготовка планів семінарських занять (за новою, скорегованою програмою)
    Примітка: у співавторстві - 2 год
    Бали: 10
  • 18. Складання екзаменаційних матеріалів з навчальної дисципліни (вперше за новою програмою)
    Примітка: у співавторстві - 10 год
    Бали: 15
  • 19. Розробка навчального посібника з навчальної дисципліни
    Примітка: у співавторстві - 20 год
    Бали: 40
  • 20. Складання завдань для вхідного контролю знань студентів заочної форми навчання
    Примітка: у співавторстві - 5 год
    Бали: 10
  • 21. Розробка навчального посібника з навчальної дисципліни з грифом затвердження педагогічної ради коледжу
    Примітка: у співавторстві - 40 год
    Бали: 50
  • 22. Організація проведення коледжної олімпіади з навчальної дисципліни
    Примітка: у співавторстві - 4 год
    Бали: 8
  • 23. Розробка словника , глосарію
    Примітка: у співавторстві - 10 год
    Бали: 20
  • 24. Розробка робочого зошита з навчальної дисципліни
    Бали: 40
  • 25. Проведення показового заняття. Оформлення методичної розробки
    Бали: 20
  • 26. Участь у проведенні всеукраїнської олімпіади з навчальної дисципліни
    Бали: 10
  • 27. Підготовка студента до всеукраїнської олімпіади з навчальної дисципліни
    Бали: 10
  • 28. Оформлення навчально-методичного комплексу забезпечення навчальної дисципліни
    Бали: 15
  • 29. Складання матеріалів модульного контролю (вперше за новою програмою)
    Примітка: співавторство - 10 год
    Бали: 15
  • 30. Складання матеріалів диференційованого заліку (вперше за новою робочою програмою)
    Примітка: у співавторстві - 10 год
    Бали: 15
  • 31. Складання завдання для поточного тестового контролю (розділ)
    Примітка: у співавторстві - 4 год
    Бали: 10
  • 32. Внесення змін і доповнень до щоденника-звіту з практики
    Бали: 4
  • 33. Складання збірника тестових завдань з дисципліни
    Примітка: у співавторстві - 20 год
    Бали: 30
  • 34. Складання комплексного тестового контролю з дисципліни (поєднання різних тем, розділів)
    Примітка: у співавторстві - 10 год
    Бали: 20
  • 35. Написання методичних рекомендацій з вивчення навчальної дисципліни
    Примітка: у співавторстві - 10 год
    Бали: 15
  • 36. Створення щоденника-звіту з практики
    Примітка: у співавторстві - 5 год
    Бали: 10
  • 37. Складання завдання для поточного тестового контролю (тема)
    Примітка: у співавторстві - 1 год
    Бали: 6
  • 38. Підготовка навчально-методичного забезпечення навчального заняття (вперше за новою робочою програмою; для загальноосвітніх дисциплін)
    Примітка: У співавторстві - 5 год
    Бали: 10
  • 39. Підготовка тексту лекцій (вперше за новою програмою, скорегуваною програмою)
    Примітка: одноосібно - 10 год
    Бали: 10
  • 40. Написання наукової статті у періодичному виданні, яке включене до наукових фахових видань України
    Бали: 100
  • 41. Написання методичних рекомендацій з питань змісту і методики викладання
    Примітка: у співавторстві - 20 год
    Бали: 60
  • 42. Написання наукових публікацій у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН України, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection
    Бали: 200
  • 43. Написання дисертації на здобуття наукового ступеня доктора наук
    Бали: 800
  • 44. Організація проведення регіональної олімпіади з навчальної дисципліни
    Примітка: одноосібно - 8 год
    Бали: 8
  • 45. Складання завдань для підготовки до комплексного кваліфікаційного іспиту
    Примітка: у співавторстві - 20 год
    Бали: 30
  • 46. Складання завдання для підготовки до НМТ
    Примітка: у співавторстві - 5 год
    Бали: 10
  • 47. Складання матеріалів до державної атестації
    Примітка: у співавторстві - 10 год
    Бали: 20
  • 48. Підготовка студента до обласної олімпіади з навчальної дисципліни
    Бали: 10
  • 49. Створення робочої програми з навчальної дисципліни (для загальноосвітніх дисциплін)
    Примітка: співавторство - 20 год.
    Бали: 50
  • 50. Організація проведення обласної олімпіади з навчальної дисципліни
    Примітка: у співавторстві - 10 год
    Бали: 20
  • 51. Підготовка студента до регіональної олімпіади з навчальної дисципліни
    Бали: 10
  • 52. Написання дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата наук (доктора філософії)
    Бали: 500
  • 53. Створення мультимедійних презентацій для лекційних/семінарських/навчальних занять (в тому числі і в хмарному середовищі)
    Бали: 10
  • 54. Складання збірника ситуаційних завдань з навчальної дисципліни
    Примітка: у співавторстві - 20 год
    Бали: 30
  • 55. Розробка завдань для проведення олімпіади з навчальної дисципліни
    Примітка: у співавторстві - 5 год
    Бали: 20
  • 56. Участь в організації проведення коледжного конкурсу фахової майстерності
    Бали: 10
  • 57. Участь в організації проведення всеукраїнського конкурсу фахової майстерності
    Бали: 10
  • 58. Розробка завдань для проведення конкурсу фахової майстерності
    Примітка:
    Бали: 10
  • 59. Підготовка студента до всеукраїнського конкурсу фахової майстерності
    Бали: 20
  • 60. Організація проведення позааудиторного заходу зі студентами пізнавально-навчального, творчого характеру (вікторина, брейн-ринг, дискусія, круглий стіл тощо)
    Бали: 30
  • 61. Створення документації освітнього процесу: стандарт вищої освіти, фахової передвищої освіти
    Примітка:
    Бали: 100
  • 62. Створення документації освітнього процесу: концепція
    Примітка:
    Бали: 60
  • 63. Створення документації освітнього процесу: положення
    Примітка:
    Бали: 50
  • 64. Написання статті про діяльність коледжу
    Бали: 30
  • 65. Написання тез до збірника
    Бали: 20
  • 66. Участь у міжнародній конференції
    Бали: 40
  • 67. Участь у всеукраїнській конференції
    Бали: 30
  • 68. Участь у конференції обласного, регіонального рівня з отриманням сертифіката
    Бали: 20
  • 69. Участь у конференції обласного, регіонального рівня (з отриманням сертифіката)
    Бали: 5
  • 70. Участь в організації викладацької конференції
    Бали: 50
  • 71. Участь в організації студентської конференції
    Бали: 30
  • 72. Керівництво студентської наукової тези
    Бали: 20
  • 73. Участь в проведенні всеукраїнської студентської конференції як наукового керівника з виданням збірника
    Бали: 20
  • 74. Участь у проведенні обласної та регіональної студентської конференції як наукового керівника з виданням збірника
    Бали: 10
  • 75. Організація видання збірника конференції
    Примітка:
    Бали: 20
  • 76. Керівництво пошуково-дослідною роботою студента
    Примітка:
    Бали: 5
  • 77. Написання наукової конкурсної роботи для представлення на міжнародному рівні
    Примітка:
    Бали: 100
  • 78. Написання наукової конкурсної роботи для представлення на всеукраїнському рівні
    Примітка: одноосібно - 50 год
    Бали: 80
  • 79. Написання конкурсної роботи для представлення на обласному, регіональному рівні
    Примітка:
    Бали: 50
  • 80. Написання наукової конкурсної роботи для представлення на коледжному рівні
    Примітка:
    Бали: 30
  • 81. Оформлення і представлення власного досвіду роботи на всеукраїнському рівні
    Бали: 50
  • 82. Участь у коледжній науково-методичній виставці
    Бали: 20
  • 83. Участь у роботі обласного методичного об'єднання з доповіддю
    Бали: 20
  • 84. Участь у роботі обласного методичного об'єднання без доповіді
    Бали: 5
  • 85. Підготовка доповіді на засідання педагогічної ради
    Бали: 20
  • 86. Підготовка доповіді на засідання методичної ради
    Бали: 20
  • 87. Підготовка доповіді на засідання ЦК
    Бали: 10
  • 88. Підготовка доповіді на засідання ради кураторів
    Бали: 10
  • 89. Рецензування навчально-методичного, науково-методичного продукту
    Бали: 20
  • 90. Організація проведення науково-методичного заходу (тренінг, круглий стіл, дискусія, семінар тощо)
    Бали: 30
  • 91. Участь у проведенні науково-методичного заходу (тренінг, круглий стіл, дискусія, семінар тощо)
    Бали: 10
  • 92. Відвідування занять з подальшим аналізом та обговоренням
    Бали: 10
  • 93. Самоосвітня діяльність: дистанційна участь тренінгах, семінарах, вебінарах тощо з отриманням сертифіката
    Бали: 10
  • 94. Самоосвітня діяльність: участь у професійній школі, діяльності професійних організацій тощо з отриманням відповідного документа
    Бали: 25
  • 95. Курси підвищення кваліфікації
    Примітка: або фактичний час
    Бали: 30
  • 96. Стажування на виробництві
    Примітка: або фактичний час
    Бали: 30
  • 97. Складання індивідуального плану роботи викладача
    Бали: 5
  • 98. Виконання обов'язків наставництва (відповідно до наказу по коледжу з призначенням наставником молодого викладача)
    Бали: 20
  • 99. Участь у засіданнях педагогічної, методичної рад, ради кураторів
    Бали: 20
  • 100. Участь у коледжних тематичних заходах
    Бали: 10
  • 101. Участь у профорієнтаційній роботі: поширення інформації на сторінках соціальних мереж, усне інформування
    Бали: 5
  • 102. Складання звіту про роботу викладача за звітний рік
    Бали: 10
  • 103. Написання статті у виданні, яке НЕ включене до наукових фахових видань України
    Бали: 50
  • 104. Участь у проведенні коледжної студентської конференції як наукового керівника з виданням збірника
    Примітка:
    Бали: 10
  • 105. Організація проведення заходу тижня науки (ЦК)
    Примітка: одноосібно - 8 год
    Бали: 10
  • 106. Створення Програми з дисципліни
    Бали: 50
  • 107. Робота у складі галузевих експертних рад НАЗЯВО, або акредитаційних комісій, або науково-методичної ради (науково-методичних комісій (підкомісій) сектору фахової передвищої освіти МОН Україниу
    Бали: 50
  • 108. Діяльність як члена атестаційної комісії викладачів ( І рівня та/або ІІ рівня)
    Бали: 15
  • 109. Складання завдання для підготовки до комплексного іспиту
    Примітка: у співавторстві - 20 год
    Бали: 5
  • 110. Участь у виховній роботі студентського колективу ( для некураторів)
    Примітка:
    Бали: 30
  • 111. Завантаження навчально-методичного забезпечення дисципліни на навчальну платформу коледжу Moodle
    Бали: 50
  • 112. Оформлення стенду
    Бали: 15
  • 113. Організація студентського наукових заходів (круглий стіл, відкрите засідання гуртка, тематична наукова екскурсія...)
    Бали: 12
  • 114. Керівник фізичного виховання
    Бали: 50
  • 115. Оформлення паспорту кабінета
    Бали: 30
  • 116. Виконання громадських доручень (секретар педагогічної ради, методичної ради, ради кураторів)
    Бали: 30
  • 117. Проведення заходів наукового, освітнього, професійного, методичного спрямування поза коледжем (гостьова лекція, тематичний захід тощо)
    Бали: 40
  • 118. Розробка, рецензування, робота в якості автора тестових завдань до Крок М в додатку "АВТОР +" (при наявності сертифікату автора розробки тестів)
    Бали: 30
  • 119. Організація студентського наукових заходів (круглий стіл, відкрите засідання гуртка, тематична наукова екскурсія...)
    Бали: 12

Категорії досягнень

Категорії досягнень, за які нараховуться бали рейтингу, не знайдено

Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60